یکی از خدمات ویژه ما ، چاپ آگهی در مجلات  سراسر کشور با قیمت استثنایئ  و به انتخاب خود مشتری در صفحات داخلی و و تمام  رنگی می باشد.

بسته طلایی به مبلغ 20 میلیون تومان شامل 100 عدد نشریه

بسته نقره ای به مبلغ 13 میلیون تومان شامل 50 عدد نشریه

بسته برنزی به مبلغ 6 میلیون تومان شامل 20 عدد نشریه

 

 

در صورت تمایل به درج آگهی خود با شرایط فوق با دفتر مرکزی تماس حاصل نمایید.

 

88769146-88511459- 88762503-09012417109 

 

 

Cover 36 

 

  برای دریافت لیست مجلات اینجا را کلیک کنید

 

 

مزایای تبلیغات در مطبوعات

اعتمادپذیری :

مخاطبان مطبوعات معمولا از جمله خوانندگان وفادار و قدیمی نشریات هستند و به طبع اعتمادی که به رسانه خود دارند معمولا به پیامها و تبلیغاتی که در آن نیز وجود دارد با حس مثبت و با اعتماد بیشتر نگاه می کنند بنابراین برای برندهایی که تازه وارد بازار شده اند بسیار مناسبترند . برندهای قدیمی تر نیز به منظور تحکیم رابطه خود با مشتریان و اعلام حضور در بازار مابین رقبای جدید خود را مطرح می کنند
پوشش گسترده : مطبوعات ها معمولا تیراژ بالایی دارند و به راحتی در دسترس هستند بسیاری از مردم و همچنین صاحبان کسب و

کار، روزانه مطبوعات می خوانند با تبلیغ در مطبوعات براحتی می توانید به مشتریان دسترسی پیدا کرد

رایج بودن : بسیاری از مجلات و روزنامه ها برای مخاطبان  خود بسیار در دسترس و رایج هستند و ارتباط خودمانی و دسترسی راحت  و سهولت مطالعه آن در هر زمان و مکان  از خصلتهای آن می باشد .
انعطاف پذیری : در تبلیغات مطبوعاتی، به راحتی می توانید بخواهید که تبلیغ شما در روز خاصی از هفته چاپ شود ابعاد تبلیغ قابل تغییر است و در بسیاری از موارد نیازی به ارسال طرح ندارید و می توانید با تلفن، متن موردنظر را بخوانید و بقیه کارها را مسئولان بخش آگهی انجام خواهند داد.
نتایج سریع : با تبلیغ در مطبوعات می توانید سریعترین نتایج ممکن را بدست آورید. از ساعات اولیه توزیع مطبوعات ، تماس ها آغاز می گردد معمولا غالب تماس ها در روز اول چاپ، انجام می شوند و سپس در چند روز تماس ها متوقف می شوند.
قیمت معقول : هزینه دیده شدن آگهی در مطبوعات بسیار پایین است. بنابرین با صرف هزینه ای معقول می توانید محصول یا خدمات خود را به افراد زیادی معرفی نمایید. مثلا اگر یک تبلیغ ۱۰۰۰۰ تومانی توسط ۱۰۰۰۰۰ نفر دیده شود، هزینه دیده شدن ۱ ریال به ازای هر نفر خواهد شد که نسبت به سایر رسانه ها بسیار ارزانتر است

 

2

 

 

نقش تبلیغات مطبوعاتی

 

حفظو نگهداری مشتریان و جلب مخاطبان جدید ، آگاهی صحیح و منطقی دادن به آنها از وظایف تبلیغات است. ﺑﺎ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﭼﺸﻤﮕﯿﺮ ﺑﺎزار ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت و اﺛﺒﺎت ﻧﯿﺎز ﺑﻪ آن در ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﻣﻮﺛﺮ اﺟﺘﻨﺎبﻧﺎﭘﺬﯾﺮﻣﯽ ﻧﻤﺎﯾﺪ از آﻧﺠﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻫﺰﯾﻨﮥ ﻧﺴﺒﯽ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﻣﻄﺒﻮﻋﺎﺗﯽ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺟﺎﻣﻌﮥ ﻫﺪف ﺗﺤﺖ ﭘﻮﺷﺶ ﻧﺎﭼﯿﺰ اﺳﺖ، ﺻﺎﺣﺒﺎن ﺑﺮﻧﺪﻫﺎ و ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎی ﻣﻌﺘﺒﺮ از اﯾﻦ ﻓﻀﺎی ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺗﯽ ﭼﺸﻢﭘﻮﺷﯽ ﻧﮑﺮده و ﺑﻪﺻﻮرت ﻣﺪاوم در اﯾﻦ ﺣﻮزه ﺣﻀﻮر دارﻧﺪ.
در حقیقت تبلیغات مطبوعاتی یک منبع کسب اطلاعات و صرفه جویی در وقت برای مصرف کننده می باشد. در تبلیغات مطبوعاتی باید به شاخصه های مهم انتشار یک آگهی توجه کرد از جمله حوزه انتشار آگهی ، زمان انتشار آگهی ، ابزار انتشار آگهی، موقعیت انتشار از جمله این شاخصه های مهم تبلیغات مطبوعاتی است

 

 

به منظور افزایش بازده آگهی مطبوعاتی نکاتی خاطر نشان می‌شود

نقش "هویت سازمانی" در تبلیغات مطبوعاتی از هر جای دیگر مهمتر است. با توجه به مخاطبان پرشمار و تعدد نوبت انتشار آگهی مطبوعاتی، حفظ یگانگی رویه و شیوه هنری واحد و یکپارچه  طرح آگهی اهمیتی بسیار دارد.بنابراین از تنوع‌طلبی در طرح تبلیغات

مطبوعاتی خود پرهیز کنید چرا که در غیر اینصورت ردپای پیام آگهی خود را در ذهن مخاطب پاک خواهید کرد

 

تکرار و تداوم حضور را فراموش نکنید، واضح است که هیچ فروشگاهی با 2 روز فعالیت در هفته نمی تواند خیل مشتریان را به سوی خود

جذب کند. پس اگر درج آگهی در مطبوعات را در لیست برنامه‌های توسعه بازار خود دارید دلیلی ندارد که به صورت پراکنده و مقطعی به آن بپردازید