رسانه بلت صندوق های فروشگاهی
بلت یکی از منحصر به فرد ترین رسانه های محیطی دنیا می باشد  که در ایران نیز به تازگی در
 اکثر فروشگاههای زنجیره ای راه اندازی شده است. این رسانه تبلیغاتی بخش چرخشی صندوقهای
فروشگاهی است که مستقیمآ در معرض دید مشتریان قرار گرفته و پیام تبلیغاتی خود را القاء می کند .
بلت در سال 2012 به عنوان دومین رسانه تبلیغاتی اثر گذار در آمریکا انتخاب شده است. شرکت های بزرگی
همچون وال مارت، تسکو و کارفور از این رسانه ایده آل استفاده می کنند. این رسانه نمره 37 اثر بخشی و به یاد آوری برند را دارد بدین
معنی که از هر 100 نفر 89 نفر تبلیغات روی بلت را دیده و به خاطر سپرده اند.
شرکت تهران بیلبرد با همکاران خود که به طور انحصاری این رسانه را در اختیار دارند در فروش این رسانه همکاری دارد و با هزینه
 بسیار مناسب در اختیار صاحبان آگهی قرار می دهد
 مزایای رسانه بلت :
 جلب توجه مشتریان به علت حرکت تبلیغ، جدید بودن و نوآوری و خلاقیت قابل ارائه بر روی آن
 تماس مستقیم با مشتریان ، اطمینان آنها را به برند تبلیغ شده افزایش داده و باعث افزایش میزان خرید مشتریان مي شود
 از نزدیک دیده شدن تبلیغ توسط تمامي مشتریان فروشگاههای زنجیره ای
 تماس با مشتریان هدف در نقطه خرید
 امکان استفاده از پیام و تصاویر بصورت متحرك و چرخشي با تاثیر گذاری بیشتر
 فضای بزرگ و مناسب برای بیان پیام تبلیغاتي
 تعرفه مناسب در برابر دسترسي بسیار خوب به مخاطب هدف و تکرار کم نظیر آن

Belt1

Belt2

Belt3

Belt4
هزینه ها :
برای اطلاع از میزان هزینه های تبلیغ و اجرا در سراسر کشور با واحد فروش
 تماس بگیرید 88769146-88762503-9191381948